Jak na propozici firmy (Employer Value Proposition)

Trh se mění a nabízí možnost sáhnout si na zajímavé lidi, kteří otevřeně říkají, že jsou "Open to work". Po dlouhé době se tak na trhu objevuje příležitost oslovit i seniorní vývojáře. Zároveň tahle doba ale i odhalí, jak dobře máte svoji firemní nebo i týmovou propozici postavenou. Přiznejte si, kdy naposledy jste svoji propozici upravovali? Co o sobě říkáte kandidátům? Jak moc svoje informace segmentujete? Jak si ověřujete, že vaše propozice funguje? Můžete se toho leknout a raději od toho tématu či úkolu utéct. Nebo si můžete poslechnout tuhle epizodu PeopleOps, kde vám s Jirkou ukážeme, že dobrá propozice není zas taková věda. Stačí vědět, jaké má ingredience a kde při jejím tvoření začít. Nezapomeňte: #vsechnojetoolidech
1:39:20