Jaro je již tradičně jedním z vrcholů eventové sezony. Množství akci na následující měsíce je obrovské a logicky se proto termínově i tematicky značně překrývají. Vybrat si ty správné bude opět o něco větší dřína. Duben nabízí na 120 akcí. Je to skoro jednou tolik jako jich bylo v březnu.
V dubnu narůstá počet konferencí, celkem jich je na 51.
Od technologických konferencí, jako je Node Congress, JS Days, nebo amsterdamský event pro milovníky produktového marketingu, přes další business akce jako je hybridní Data Innovation Summit, po konference o e-commerce jako International E-commerce and Digital Summit. Rozhodně je z čeho vybírat!
Pokud vás zajímají spíše témata zaměřená na soft-skill, i pro vás je dubnu pořádáno více akcí než předešlý měsíc, a to skoro o dvojnásobek. Zaujme například slovenský Festival personalistů a rozvoje talentů, či Projekt Restart, nebo online seminář o rituálech v HR, nebo konference Leaders Who Make a Difference.
Chcete tipy od Jirky a Ir včetně vysvětlení, proč jsou dané akce zajímavé? Máme! Koukněte do přehledu na dubnové eventy do našeho kalendáře.
Na jaře se ale také můžete hlásit do velkého množství marketingových soutěží. Ir je třeba v porotě WebTop100, kam se můžete od poloviny dubna začít přihlašovat. A to nejen své podcast, časopisy či digitální kampaně do její kategorie je firemní komunikace.
S množstvím eventů taky roste množství akcí, co mají otevřené Call for Papers. Nechcete si je sami vyhledávat a chcete mít přehled po ruce?