V tomto díle se dozvíte, kdy začít zapojovat kolegy do tech komunikace a jak na to. Zopakujete si důležitost připravené propozice. Prověříte si jak je postavená nejen pro kandidáty, ale i vaše současné kolegy. Protože v tomhle díle PeopleOps se zaměříme i na to, proč by se měli vaši tech kolegové do komunikace zapojovat. Nabídneme pohledy, co pomohou pochopit i podpořit jejich motivaci se na komunikaci podílet. Zjistíte jak na to. A to formálně i neformálně. A dotkneme se i nedotknutelného, tedy hranic, co nesmíte překročit. Dojde i na Gartner Hype cycle a jeho uplatnění v práci s lidmi při propagaci vaši technologické propozice skrze vaše kolegy.
Pokud hledáte cestu kudy začít, jak to zařídit, aby s vámi tech profesionálové chtěli spolupracovat a zvýšit jim motivaci se zapojit, tohle je díl, co chcete slyšet. Takový úvod, který nasměruje vaše uvažování i první kroky. Za hodinku a půl získáte spoustu tipů, hintů a nahlédnete do oblastí, kterým se budeme v dalších dílech věnovat ještě podrobněji.
Pokud hledáte cestu kudy začít, jak to zařídit, aby s vámi tech profesionálové chtěli spolupracovat a zvýšit jim motivaci se zapojit, tohle je díl, co chcete slyšet. Takový úvod, který nasměruje vaše uvažování i první kroky. Za hodinku a půl získáte spoustu tipů, hintů a nahlédnete do oblastí, kterým se budeme v dalších dílech věnovat ještě podrobněji.
1:27:01
Od 2579 Kč měsíčně nebo 1357 Kč jednorázově