INFLULETTER #1: Svět influencerů bude POD VLIVEM

#intro: První řádky jsou vždy nejtěžší, ale jelikož neradi chodíme kolem horké kaše, tak rovnou z kraje začneme tím nejdůležitějším: DÍKY všem prvním odběratelům, našim followerům a platformě Forendors za support 🙏 Právě čtete první newsletter, který bude odkazovat nejen na zbrusu nový podcast, ale také přinášet novinky ze světa influencerů a influencer marketingu a také trendům, které skrze digitální platformy ovlivňují offlinový svět.

#intro: První řádky jsou vždy nejtěžší, ale jelikož neradi chodíme kolem horké kaše, tak rovnou z kraje začneme tím nejdůležitějším: DÍKY všem prvním odběratelům, našim followerům a platformě Forendors za support 🙏 Právě čtete první newsletter, který bude odkazovat nejen na zbrusu nový podcast, ale také přinášet novinky ze světa influencerů a influencer marketingu a také trendům, které skrze digitální platformy ovlivňují offlinový svět.

❤️ Přepošlete prosím tento newsletter každému, kdo by ho měl číst;  

✍️ Pište nám vaše tipy i připomínky, co můžeme zlepšit. Odepisujeme všem!

▶️ Náš první podcast pustíme do éteru v září

#highlight: Veronika Arichteva vzala všechno hezké, co v životě našla, a postříkala to deodorantem. To, jestli výsledek stojí za to, můžete sami posoudit zde, nám to docela voní.

#downlow: Zákon zakazuje reklamu na elektronické cigarety a nakonec se dokonce probral také Instagram, kdy vadnou reklamu smazal. Ale ani to nepomohlo, aby to někteří influenceři pochopili… Více zde.

#deepdive: Vítejte POD VLIVEM!

Už jsme to trochu nakousli v úvodu a také na našem instagramovém profilu SVĚT INFLUENCERŮ, a tak tady s radostí i bázní slibujeme, že nás brzy najdete i mimo Instagram. Rozhodli jsme se být více interaktivní, jít hlouběji a odpovídat lépe všem našim fanouškům. Finišujeme přípravy nového podcastu, který jsme nazvali POD VLIVEM. Ostatně, hlavní síla influencerů je právě v onom vlivu a ať už si to přiznáme nebo ne, všichni pod nějakým jsme. 

Podcast (a s ním spojený newsletter) jsme si dali jako takový neplánovaný dárek k pátým narozeninám profilu. Když jsme v roce 2019 profil zakládali, vůbec nás nenapadlo, že i z nás udělá influencery, ale od samého začátku se snažíme působit tak, abychom zlepšovali svět influencerů, hlavně pak ten influencer marketingu. Jen nás vůbec nenapadlo, že se díky tomu staneme jedněmi z nich.

A kdo vlastně jsme? První rok jsme se drželi v úplné anonymitě, ale ani potom jsme se nijak zvlášť neprezentovali. To se teď s podcastem mění, protože už nechceme dělat věci s pytlíky na hlavách (i když by to možná bylo vizuálně příjemnější). Jmenujeme se Marek Bačo a Petr Vančura.

Marek Bačo je chlápek přes čtyřicet, na hlavě má něco jako schrödingerovy vlasy, protože ho bez bekovky nikdo nikdy neviděl. Doma má jednoho raubíře a jednu manželku. Tento podcast nemůžeme natáčet v neděli, protože farářuje. Kromě toho dělá dělníka marketingu přes 20 let.

Petr Vančura má ještě pár let do čtyřicítky, vlasy nemá, ale vousy ano. Doma má tři holky, z nichž jedna je jeho právoplatnou ženou. V poslední době je hlavním správcem profilu, takže zná nejhlubší dna českého influencer marketingu. V médiích a reklamě už strávil skoro 20 let.

A tyhle dva teď budete vídat častěji…

#cherryontop Na profilu často poukazujeme na kampaně propagující doplňky stravy (všechny ty kolageny, CBD a spalovače tuku) a řešíme to mimo jiné proto, že mají vlastní zákonnou kategorii. Pokud chcete vědět, jak se k nim v reklamě chovat, přečtěte si článek Andrey Voříškové na stránkách advokátní kanceláře eLegal.

Proč se přihlásit k odběru?

  • Buďte v obraze: Získáte nejnovější informace přímo do vašeho inboxu.
  • Exkluzivní obsah: Přístup k obsahu, který jinde nenajdete.

Děkujeme, že jste s námi na začátku této vzrušující cesty. Těšíme se na vaše zpětné vazby a náměty na témata, která by vás zajímala.

Sledovat nás můžete samozřejmě i zde:

Pro zobrazení komentářů se přihlaste nebo registrujte