INFLULETTER #2: Co všechno vás bude držet POD VLIVEM

V minulém týdnu jsme se hodně snažili o omezení digitálních hejtu. Náš profil je sice založený na kritice, ale ta by měla pomáhat českým influencerům v růstu a celkovém posunu. Apelujeme proto na všechny, aby se nesnižovali u nás, nebo na profilech tvůrců k urážkám a osobním útokům. Hejt není názor.

#intro: Blahopřejeme vám k tomu, že jste se nenechali prvním Influletterem odradit a můžete si tak přečíst i ten druhý. Stejně jako minule chceme poděkovat všem prvním odběratelům, našim followerům a platformě Forendors za support! 🙏 V minulém týdnu jsme se hodně snažili o omezení digitálních hejtu. Náš profil je sice založený na kritice, ale ta by měla pomáhat českým influencerům v růstu a celkovém posunu. Apelujeme proto na všechny, aby se nesnižovali u nás, nebo na profilech tvůrců k urážkám a osobním útokům. Hejt není názor. 

❤️ Přepošlete tento newsletter každému, kdo by ho měl číst;  

✍️ Pište nám vaše tipy i připomínky, co můžeme zlepšit. Odepisujeme všem!

▶️ Náš první podcast pustíme do éteru… možná už v srpnu!

#highlight: Nikola Čechová alias Shopaholic Nicol se nebojí mluvit o tom, že po porodu není všechno růžové. Témata jako menstruace či vztah ke svému tělu nejsou rozhodně tabu. A i když je tohle „jen“ reklama na kalhotky, oceňujeme, když propagace přináší i hlubší význam a jistý přesah… Co na ni říkáte vy?

#Downlow: Člověk by si myslel, že když už někdo vystřídal léčivou tequilu a další druhy alkoholu, u něčeho, co nese nakonec jeho jméno, se konečně poučí. Ale asi se to nějak nepotkalo… Více zde.

#deepdive: Tohle bude POD VLIVEM!

Už jsme se vám stihli krátce představit a odhalit odkud nás možná znáte, ale jsme si jisti, že všechny naše Forendors odběratelé zajímá hlavně to, o čem náš podcast bude a kdy ho vypustíme do světa. Petr sice stále přesvědčuje Máru, aby premiéra byla dříve než v září, ale už teď vám můžeme prozradit, na co se můžete těšit.

Náš podcast se bude skládat ze čtyř základních kamenů, chcete-li rubrik:

  • KEY WORD: Jedním z našich cílů je zlepšit prostředí influencer marketingu, což vyžaduje jistou edukaci. Proto si na začátku každého dílu rozebereme klíčové slovo ze slovníku influencerů a marketingových specialistů (jeho význam, vznik či to, jak se používá dnes).
  • BRAND: Protože jsme chytrý jako rádio, koukneme se každý díl na jednu konkrétní značku. Pokusíme se zaměřit na její silné a slabé stránky a hlavně na to, jak pracuje s inlfuencery. Poskytneme vám náš pohled, abyste si třeba mohli doplnit ten svůj.
  • INFLUENCER: Znáte je z našeho profilu – ať už v dobrém nebo zlém. Chceme jít ale za úroveň jednorázových výkřiků a podívat se třeba na to,, jak se jednotlivý tvůrci či osobnosti vyvíjeli,, jak vysoko vystoupali, nebo jak hluboko ještě můžou klesnout. 
  • FOCUS: Naše vlajková loď, jež vychází z přání našich followerů. Protože se nám množili žádosti na to, abychom lépe vysvětlili všechny problematické i správné aspekty obsahu.  A přesně to budeme dělat. V každém dílu přineseme jeden pozitivní a jeden negativní příklad, jak může vypadat influencer reklama.

To vše se pokusíme stihnout do hodiny.

#cherryontop Mikýř sice vyhrál Survivor a s rozhovorem v prázdné O2 aréně překonal všechny podcastové rekordy českého internetu, ale ani to mu nestačilo k tomu, aby v žebříčku nejznámějších influencerů obsadil první místo. To si stále drží Kovy. Alespoň to vyplývá z poslední vlny výzkumu Influencer Monitor od FPH VŠE. Celý žebříček i další závěry výzkumu naleznete zde

Proč se přihlásit k odběru?

  • Buďte v obraze: Získáte nejnovější informace přímo do vašeho inboxu.
  • Exkluzivní obsah: Přístup k obsahu, který jinde nenajdete.

Děkujeme, že jste s námi na začátku této vzrušující cesty. Těšíme se na vaše zpětné vazby a náměty na témata, která by vás zajímala.

Sledovat nás můžete samozřejmě i zde:

Pro zobrazení komentářů se přihlaste nebo registrujte