#intro: Blahopřejeme vám k tomu, že jste se nenechali prvním Influletterem odradit a můžete si tak přečíst i ten druhý. Stejně jako minule chceme poděkovat všem prvním odběratelům, našim followerům a platformě Forendors za support! 🙏 V minulém týdnu jsme se hodně snažili o omezení digitálních hejtu. Náš profil je sice založený na kritice, ale ta by měla pomáhat českým influencerům v růstu a celkovém posunu. Apelujeme proto na všechny, aby se nesnižovali u nás, nebo na profilech tvůrců k urážkám a osobním útokům. Hejt není názor.
❤️ Přepošlete tento newsletter každému, kdo by ho měl číst;
✍️ Pište nám vaše tipy i připomínky, co můžeme zlepšit. Odepisujeme všem!
▶️ Náš první podcast pustíme do éteru… možná už v srpnu!
#highlight: Nikola Čechová alias Shopaholic Nicol se nebojí mluvit o tom, že po porodu není všechno růžové. Témata jako menstruace či vztah ke svému tělu nejsou rozhodně tabu. A i když je tohle „jen“ reklama na kalhotky, oceňujeme, když propagace přináší i hlubší význam a jistý přesah… Co na ni říkáte vy?
#Downlow: Člověk by si myslel, že když už někdo vystřídal léčivou tequilu a další druhy alkoholu, u něčeho, co nese nakonec jeho jméno, se konečně poučí. Ale asi se to nějak nepotkalo… Více zde.
#deepdive: Tohle bude POD VLIVEM!
Už jsme se vám stihli krátce představit a odhalit odkud nás možná znáte, ale jsme si jisti, že všechny naše Forendors odběratelé zajímá hlavně to, o čem náš podcast bude a kdy ho vypustíme do světa. Petr sice stále přesvědčuje Máru, aby premiéra byla dříve než v září, ale už teď vám můžeme prozradit, na co se můžete těšit.
Náš podcast se bude skládat ze čtyř základních kamenů, chcete-li rubrik:
To vše se pokusíme stihnout do hodiny.
#cherryontop Mikýř sice vyhrál Survivor a s rozhovorem v prázdné O2 aréně překonal všechny podcastové rekordy českého internetu, ale ani to mu nestačilo k tomu, aby v žebříčku nejznámějších influencerů obsadil první místo. To si stále drží Kovy. Alespoň to vyplývá z poslední vlny výzkumu Influencer Monitor od FPH VŠE. Celý žebříček i další závěry výzkumu naleznete zde
—
Proč se přihlásit k odběru?
Děkujeme, že jste s námi na začátku této vzrušující cesty. Těšíme se na vaše zpětné vazby a náměty na témata, která by vás zajímala.
Sledovat nás můžete samozřejmě i zde: