36: Patří emoce do školy?

🎧 Má smysl brát ohledy na emoce dětí?
🎧 Jak zjednodušeně fungují emoce v našem mozku?
🎧 Co jako učitelé můžeme dělat pro to, aby děti neztrácely kontakt s tím, co cítí?

🎧 34. epizodu našeho podcastu poslouchejte zde. 🎧

Kromě podcastu nás můžete potkat taky na Facebooku a Instagramu. Najdete tam mimo jiné naše pravidelné rubriky jako učitelské jednohubky, kde sdílíme myšlenky a nápady jiných, které si k nám našly cestu a zarezonovaly; páteční inspiraci, kde sdílíme to, co nás v uplynulém týdnu zaujalo a souvisí (ať už úzce nebo volněji) se vzděláváním; autentická reflektivní okénka, kde sdílíme co se nám během výuky i mimo ní honí hlavou, co se povedlo, i co se nepovedlo; naše články a rozhovory, které se objevují jinde na webu.  

Máme i web, kde sem tam publikujeme naše autorské články i překlady článků zahraničních. Mrkněte i na workshopy, které nabízíme. Aktuálně na téma Učení jako kompetence pro budoucnost a Učitel jako designér informací. Přihlaste se na EduMind, neboli pravidlené online setkávání učitelů, kteří hledají podporu a porozumění ve své profesi, a nebo odebírejte náš měsíční newsletter, ať víte, na čem jako ři učitelky zrovna pracujeme. 

Zdarma si můžete stáhnout ebook s více než 50 tipy na (nejen) knihy pro učitele a učitelky.

Pro zobrazení komentářů se přihlaste nebo registrujte